Znalazła się w zły miejscu i czasie..A tak był On..Człowiek który ją zniewolił ....i pokochał

 Cześć!!

Majówka dobiega końca, Mi udało się przeczytać 2 częscie mafijnej serii..

Zapraszam na pierwszą recenzję


Był jak senny koszmar, przerażał mnie, manipulował, karał, ale sprawił, że czułam się potrzebna.

Mimo tego, że nosił maskę, dostrzegłam w nim coś ludzkiego.

Chciałam uciec, ale nie miałam dokąd wracać.

Moje życie przed nim było piekłem.

Przez chwilę żyłam złudzeniami, że uwolniłam się od przeszłości, ale prawda okazała się szokująca.

Byłam kimś innym, niż myślałam.I nie uciekłam z piekła.Trafiłam w sam jego środek...

Blaire prowadzi życie, z którego nie jest zadowolona. Czuję się wykorzystywana, jej życie jest puste a uczucie miłości czy bliskości jest jej obce.

Pracuje w ogromnej firmie z podwójnym dnem, o czym nie ma pojęcia. Czasami ma wrażenie, że jest tylko karta przetargowa w rękach ojca.Podczas, gdy kolejny raz ma użyć swoich wdzięków, aby pomóc ojcu w firmie przytafia się jej coś co wywraca jej życie do góry nogami. Nieświadoma tego, co ją czeka, jest absolutnie pewna, że najgorsze piekło już minęło.Niestety trafia do miejsca, gdzie gospodarzem jest sam diabeł. Ale za to jaki to diabeł 😈Phix jest kimś, kto ma dwa oblicza. Które z nich Blaire spodoba się bardziej? Czy wykorzysta szanse jaką dostała od losu?

A może to nie był zwykły przypadek?

Seria mafijna.. Coś ostatnio Mnie tnęło na te książki, ale tą książkę kiedyś czytałam więc teraz żeby dokończyć serię, postanowiłam ją sobie przypomnieć..I to było świetne przypomnienie..

Chyba okres wiosenno, letni sprzyja takim książką u Mnie bo czytało się ją fantastycznie, ten dreszczyk emocji, był świetny.. Główna bohaterka nie spodziewała się w jaką przepaść wpadnie..No książkę czytało się bardzo szybko  i bardzo przyjemnie..Choć wątek erotyczny to miło było wejść w ten świat..

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście