Podsumiwanie kwietnia

 

No i mamy Maj...

Czas zaprezentować wam książki które czytałam w kwietniu, które ogromnie wam wszystkie polecam...

Nie było w tym miesiącu książki która mi się nie podobała..Nie było ksiązki która, dostała od Mnie mniej niż 3 gwiazdki..


Joanna Bator ,,Puzderkko" 6/10

Remigiusz Mróz ,,Listy zza grobu" 9/10

Delia Owens ,,Gdzie śpiewają raki" 10/10

Fernando J.Mines ,,Kucharka z Castaram" 7/10

Remigiusz Mróz ,,Głosy zza grobu" 10/10

Joanna Jax ,,Pamiętnik ze starej szafy" 8/10

Joanna Bator ,,Gorzko, gorzko"9/10

Andre Aiman ,,Tamte dni, tamte noce" 7/10

Andre Aiman ,,Znajdź mnie" 7/10

Halaszka Opefen ,,kato-tato nie-pamiętnik" 7/10

Remigiusz Mróz ,,Szepty spoza nicości' 7/10

Nicholas Sparks ,,Powrót '10 /10


Tak się prezentuje moje kwietniowe czytanie, było dużo książek  bo aż 12 ale tylko 3 z nich były wybitne..Każda z nich była inna i co innego wniosła w moje czytelnicze życie...

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście