kulinarnie i słodko:)

Dzisiaj miałam wiele czasu żeby się zająć wypiekami dlatego też postanowiłam zrobić coś słodkiego i padło na gofry
Chciałam zrobić niespodziankę mojej kochanej rodzince choć dzisiaj ja mam święto obchodzę dzisiaj 26 urodziny ale postanowiłam że,będzie w tym roku inaczej i ja coś dobrego zrobię!!!

Padło na gofry choć i tak jestem pod wrażeniem że,się udały a jeszcze bardziej że były pyszne więc może i ja mam talent kulinarny kto wie..

A tym czasem uciekam na mój ulubiony serial a później na wieczorny spacerek ze znajomymi miłego wieczoru :)Buziaczki:)

Komentarze

  1. Ja wczoraj robiłam gofry, jakoś tak mnie naszło, choć moje są kwadratowe, cudne serduszka. ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście