wyczekiwany długo film w końcu go mam!!

Czekałam,czekałam i się doczekałam w końcu obejrzałam długo wyczekiwany przez mnie film ,,Oszukane:"

Polskie kino kolejny raz próbuje poruszyć ważny i ciekawy temat, ale jak zwykle wychodzi z tego tłuczenie schaboszczaka.

Ta oparta na faktach historia mrozi krew w żyłach, ale sposób jej nakręcania tę samą krew wyłącznie burzy. Natalia (Karolina Chapko) po kilkunastu latach przeprowadza się z mamą, nauczycielką baletu (Katarzyna Herman) do Krakowa, w którym się urodziła. Poznaje dziewczynę nieprawdopodobnie do siebie podobną (Paulina Chapko). Zżywa się z nią i jej rodziną, poznaje też jej siostrę, bardziej przypominającą matkę Natalii, niż własną. Wszystko zmierza ku nieuchronnie dramatycznemu odkryciu, które zmieni spokojne dotąd życie dwóch rodzin. Nieodwołalnie pojawią się problemy, sprzeczki i napięcia trudne do rozładowania. Tylko krok dzieli siostrzaną miłość od nienawiści. O sprawie, która posłużyła za kanwę scenariusza było głośno w ogólnopolskich mediach. Na potrzeby filmu historię udramatyzowano, zmieniono szczegóły, ale główny wątek pozostał taki sam - w jaki sposób można pozbierać się po tego rodzaju rodzinnej traumie? Czy zawsze warto znać prawdę?


Ten film obejrzałam dzisiaj z wielkim zawzięciem uwielbiam historię takiego typu.Czekałam na niego długo a gdy go obejrzałam jestem pod wrażeniem. Historia tych dwóch dziewczyn bardzo mnie zaskoczyła ale też wzruszyła.
Idealny film dla sióstr polecam:)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście