muzycznie

Cześć!!
Dzisiaj cały dzień mam zamiar poświęcić książce ,,Przytul mnie" Moniki Rebizant -Siwo,którą pożyczyła mi moja przyjaciółka jest fantastyczną książką.Recenzja za kilka dni!!


Ale dzisiaj trochę o muzyce!!

Od kilku dni chodzi mi jedna piosenka po głowie mianowicie Igor Herbut,,Wkręceni"
A że bardzo lubię polskie romantyczne piosenki ta jest idealna by, zrozumieć co jest w życiu ważne!!

  


Przy tej piosence jakby moje  życie nabiera barw i staje się bardziej kolorowe kto wie może dla tego że,wiosna tuż,tuż.
Ale także daje chęć do działania i dążyć do spełnienia marzeń.
Piosenka opowiada o marzeniach i o tym że,życie może splatać wiele nam ciekawych wątków życiowych i nie zawsze będzie tak jak chcemy.Ale warto dążyć do celów.
Piosenka idealnie pasuje do romantycznego filmu ,,Wkręceni"


A w życiu moim zdaniem też jest ważne żeby walczyć o marzenia i dążyć do ich spełnienia,gdyż tylko my mamy wpływ na nasze marzenia nikt więcej.!!!!!!!
Także warto walczyć o marzenia.

Zachęcam do słuchania piosenki a także oglądania filmu:)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście