Wiersze pisane miłością

Jak wasze walentynki ja niestety jutro dopiero zobaczę swoją walentynkę ale,dzisiaj dodam kilka romantycznych wierszy.


Płaszcz

Wyjrzyj za okno
Widzisz?
Tak. To ja
Ta mała czerwona plamka
Jestem jasnym punktem
W twoim szarym świecie
Mała nie pozorna
Ale coś zauważasz
Nie wiesz co
Nie przejmujesz się
I odwracasz wzrok
Lecz gdy znów spojrzysz
Mnie tam nie będzie
Ujrzysz tylko porzucony
 Czerwony płaszcz.



Przychodzisz do
bo tylko Tu jest bezpiecznie
i nie trzeba się kryć.
Podajesz mi ciepłą dłoń
i patrzysz na mnie z Milością.
Wtulamy się w Siebie tak mocno
jakbyśmy chcieli stać się Jednością.
Twój dotyk już na moim ciele
i razem mówimy.


Kilka wierszy o miłości i jeszcze romantyczne serca to dzisiaj jest motywem tego dnia.


Wszystkim zakochanym życzę udanych walentynek i ukochanej osoby obok.



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście