Kolejny wypad do biblioteki

Witajcie w piękny wiosenny dzień!!
Wczoraj w końcu wybrałam się do biblioteki,choć jestem w trakcie czytania drugiej części ,,Kwiatów na poddaszu"musiałam oddać przeczytane książki.
Dość długo nie byłam w bibliotece gdyż cały czas, czytałam książki  z poprzedniego wypadu.
Ale,w końcu dobiegłam do końca listy i poszłam po kolejne perełki oto co znalazłam.

 
1. Christian Jungersen ,,Znikasz"
2. Kinga Dębska ,,Moje córki krowy"
3. Katarzyna Michalak ,,Sklepik z Niespodzianką. Bogusia"
4. Katarzyna Michalak ,,Sklepik z Niespodzianką. Lidka"
5.Katarzyna Michalak ,,Sklepik z niespodzianką. Adela"
6. Virginia Cleo Andrews ,,Płatki na wietrze" aktualnie czytam:)
7.Virginia Cleo Andrews ,,A jeśli ciernie"
8.Virginia Cleo Andrews ,,Kto wiatr sieje"
9.Ryszard Wolański ,,Eugeniusz Bodo-już taki jestem zimny drań"

Na dwa miesiące mam co czytać a w między czasie i po swoje książki sięgnę:)
Pozdrawiam i miłego czytelniczego popołudnia:)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście