Wiersze ah,me wiersze

Cześć !

Tak będzie krótko bo mam dla was trzy wiersze które,pisałam dzisiaj.

Żyj tak,aby każdy dzień twój był niezapomniany.
Spełniaj marzenia,pomimo przeszkód jakie stawia los.
Dbaj o wszystko co ważne jest,bo każdy początek ma swój kres.
Bądź przygotowany na cud!
A z przeciwnościami losu pomoże Ci walczyć Bóg.


W blasku księżyca,w tafli jeziora życzenie wypowiadam swe.
Noc gwiaździsta otula me ciało,wszystko czego pragnęłam po prostu uleciało.
Ta ciemność jest przeraźliwa,czuje się niczyja.
Samotna swym statkiem kieruje,nikt mi nie kibicuje.
A życzenia się nie spełniają,więc tylko marzyć o lepszym życiu mi pozostało.


Dłoń potrafi ogrzać zranioną duszę.
Serce potrafi przetrwać nie jedną burzę.
Dotyk potrafi ukoić cierpienie,przy moi boku chce tylko Ciebie.
Bo życie me z twoim jest związane,wybaczę ci każdą ranę.
Bo każda chwila jest wiecznością gdy darzysz mnie miłością.


Komentarze

  1. Ładne te Twoje wiersze :)

    Buziaczki! ♥
    Zapraszam do nas :)
    rodzinne-czytanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście