Biblioteczne zdobycze!!!!

Witajcie!!!

Coraz cieplej na dworze, lato niedługo do nas zawita .
W końcu, będzie można usiąść na leżaczku z kubkiem kawy i czytać książki :)

Dziś jak się obudziłam miałam ochotę gdzieś wyjść, coś fajnego zrobić ,więc wybrałam się do biblioteki !!



No i mam cudne, przecudne pozycje na początek wakacji!!!


Maria Skłodowska -Curie  ,,Złodziejka mężów życie i miłości"
       
   Kevin Brooks  ,,Lukas"
 
 Henning Mankell  ,,Powrót nauczyciela tańca"

Diana Chamberlain  ,,Jak gdybyś tańczyła"

Agata Kołakowska  ,,We dnie, w nocy"

Nicholas Sparks ,, Spójrz na mnie"

Kolejna pozycja dobrych i ciekawych książek czekają mnie godziny dobrych wrażeń  :)  :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście