Podsumowanie Maja

Już wszystko się za zieleniło, majowa konwalia pięknie się mieni.
Wszystko takie piękne w słońcu i zieleni,
A ja siedzę sobie w kąciku i robię podsumowanie książeczek, tych przeczytanych !!!



Emily Giffin  ,,Ten jedyny"
                                            Jodi Picoult ,,Karuzela uczuć"
 
                       Jan Kaczkowski  ,,Grunt pod nogami"
 
 Harlan Coben   ,,Siedem lat później "
                             
                            Maria Ulatowska   ,,Ostatni list"


Książki cudowne polecam gorąco a najlepsza książka w maju to :
Harlan Coben ,,Siedem lat później"


Wiersze napisane w maju!!!

 Modelką nie jestem,
lecz modę lubię.
W nowych kreacjach,
dobrze się czuje!
Szpilki i botki
pięknie mi nogi zdobią.
A sukienki na mojej tali
są piękną ozdobą.
Jestem zwyczajną dziewczyną
z długimi włosami,
o karierze modelki
marze nocami.
Fotografować się bardzo lubię,
aparat to Mój wierny przyjaciel
i na pewno go nie zgubię.

Ten wiosenny dzień,
zmył wszystkie zimowe smutki.
Ciepły deszczyk pokropił ziemię,
zazieleniła się trawa.
Pamiętam co mówiła mama że,
wszystko się budzi wiosną do życia
nie ma niczego do ukrycia.
Pięknie się robi wszędzie,
zobaczymy co teraz z miłością będzie.
Gdzie się skradają  pocałunki,
kiedy serca razem się nie zgadzają.
A przecież miłość jest piękna
niekiedy bywa przeklęta.
                                       
Wiersze na międzynarodowy dzień bibliotek !!!

W bibliotece jest świat cały,
tam stoliki i regały.
Cudowny zapach książek się unosi i każdy do siebie się mile odnosi.
Biblioteka to niezwykłe miejsce,
to właśnie tam miłośnik książek znajdzie swoje szczęście.
W bibliotece cisza panuje,
każdy się tam dobrze czuje,
Każdy kto książki szanuje,
w bibliotece się odnajduje.
Tam nudy niema,
tam cicho siedzieć trzeba.
Bo książki ciszę kochają 
i z regałów do czytelnika się uśmiechają.

Biblioteka to dom książek,
co zaprasza gości do siebie.
W nim jest spokój nawet duży jest to pokój.
Tam porządek i ład.
Książki swoje miejsce mają,
bibliotekarki je często układają.
Tam nigdy nuda się nie skradnie,
tam zawsze będzie ładnie.
Te regały,
te półeczki warto z nich wsiąść książeczki.
Przeczytaj i oddaj je do domu,
biblioteka nie zabroni temu nikomu.


I ostatni wiersz o Bogu !!

Pewnej spokojnej nocy,
przyśnił mi się Bóg! !!
Przyszedł do mnie
by mnie pobłogosławić,
chciał zobaczyć czy sobie radzę,
czy jego wolę wykonuje.
Ja odpowiedziałam że,
Sobie radzę- niczego mi nie brakuje.
Z uśmiechem powiedziałam że,
wiele mu zawdzięczam,
że dziękuję za każdy dzień.
Za smutek i radość,
Za uśmiech i łzy.
On odpowiedział że moimi
podziękowaniami są moje czyny.
On widzi moją miłość do niego,
pragnie bym dalej mu ufała
chce być moim kolegą.
Lecz ja Go jak ojca traktuje
i za moje życie i szczęście
Każdego dnia bardzo dziękuję! !


Jeśli się wiersze podobają , proszę komentujcie tylko moich wierszy nigdzie nie wykorzystujcie !!!
Pozdrawiam ewelka!!!
:)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście