Podsumowanie Czerwca



Czerwiec mój ulubiony miesiąc,
rozpoczynający wakacje a w tym miesiącu też przeczytałam niezwykłe książki!!!



Paula Hawkins ,,Dziewczyna z pociągu" -najlepsza książka jaką kiedykolwiek czytałam!!
Harlan Coben  ,,Bez pożegnania"
 Anna Ficner-Ogonowska   ,,Czas pokaże"

Trochę mało w tym miesiącu, ale wszystkie niesamowite!!


A teraz napisane w tym miesiącu wiersze ich, trochę więcej!!!

Zostań ze mną!
choć jedną, jedyną
tą noc.
Pozwól mi poczuć się wyjątkową
osobą ,która jest tylko z tobą.
Daj mi wiarę że,
jestem kimś ważnym dla Ciebie!
Daj mi nadzieję na lepsze i
niezapomniane jutro.
Okaż mi swoje ramię,
gdy po moich marzeniach niespełnionych
tylko plama zostanie.
Proszę bądź ze mną,
gdy życie ze mnie sobie zakpi.
Daj mi trochę swej empatii,
okaż zrozumienie i podaruj nadzieję
bo wiem że, przy Twoim boku
nic złego mi się nie stanie.
Bo ja kocham Cię kochanie!!!


Moje słowa są jak wiatr,
szybko przemijają.
Moje myśli nie są jak mgła,
w mojej pamięci zostają.
Moje serce jest rozżażony ogień,
ciepłe i rozgrzane.
Wie, dokładnie przez jakich
ludzi jest kochane.
Moje życie jest jak tęcza na niebie,
swoimi czynami koloruje cały swój świat.
Już wiem, że świat posiada wiele
różnych barw.


Przyjaźń prawdziwa,
tak jak miłość powinna
być jedyna.
Dawać poczucie że,
jest ktoś kto tak jak rodzina
w każdym momencie za rękę cię przytrzyma.
Osuszy łzy gdy będzie trzeba,
podzieli się z tobą kawałkiem chleba.
Da siłę na walkę
z przeciwnościami losu.
Pokaże że, na życie
można znaleźć fajny sposób.

My osoby niepełnosprawne,
wiemy jak życie sobie przyozdobić,
kolorami różnych barw.
Często w oczy nam wieje wiatr,
lecz my na przekór staramy się
być szczęśliwi i brać od życia ile trzeba!!!!
Zawsze do nas ludzie się uśmiechają,
często nam pomocną dłoń wyciągają,
lecz my sobie w tym świecie poradzimy.
Barwami pokolorujemy nasze życie szare,
pokażemy innym jak naprawdę wyglądamy
i ile wiary i nadziei w sobie posiadamy!!!
Bardzo często śpiewamy,
tańczymy i się śmiejemy
bo my żyć samodzielnie
bardzo dobrze umiemy.
I tu was mile zaskoczę ,
ja was o pomoc rzadko proszę !!
Lecz teraz powiem otwarcie
traktujcie nas jakbyśmy
byli wielką rodziną bo cudne chwilę was
w życiu ominą .
A po co?
Jak warto sobie pomagać,
nie skreślać i nie obrażać.
My jesteśmy tacy sami,
tylko z innymi chorobami!!!


Wiersze, książki i fotografie to, całe moje życie uwielbiam to.........

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście