Podsumowanie Stycznia i Lutego

 Witajcie z racji tego że, w tamtym miesiącu nie zrobiłam podsumowania , gdyż byłam na rehabilitacji, dzisiaj przychodzę do Was z dwoma miesiącami Stycznia i Lutego..



1.Agata Christe ,,Wigillia Wszystkich świętych"

2.Radek Rak ,,Baśń o wężowym sercu lub wtórne słowo Jakuba Szeli.

3.Agata Christie ,,Uśpione morderstwo"

4.V.Grische ,,Niespokojne lata"

5. V. Grische ,,Czas zmian"

6. V. Grische ,,Życiowe decyzje"

7.Valerjan Romanovski ,,Morsowanie"

8.Daphne de Maurier ,,Rebeka"

9.Katarzyna Puzyńska ,,Chaśba"

10. V.E Schwab ,,Niewidzialne życie Adie Laure"

11. Agata Przybyłek ,,Bedą z tego kłopoty..


1. Daphne du Maurier ,,Moja kuzynka Rachela"

2. Douglas Stuart ,,Shuggie Bain"

3. Victoria Grishe ,,Czas wojny, czas miłości"

4. James Joyce ,,Hotel Finna"

5. S.K. Treonyne ,,Bliźnięta z lodu"

6.Collen Hoover ,,Wszystkie nasze obietnice"

7. Lisa Gardner ,,Złap mnie"

8.Ottred Presusseter ,,Karbat"

9.J.M Coetzee ,,Chłopięce lata"

Tak prezentuje sie Moje  dwumiesięczne podsumowanie...Czas na marzec i jeszcze więcej ciekawych książek..

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście