Cudowny prezent od cudownej osoby

Hej!
Jak wasze nastroje weekendowe?
U mnie w zasadzie weekend zaczął się już wczoraj,gdyż ze względu na wyjazd mojej siostry na uczelnie jej koleżanka zaprosiła nas na swoje urodziny a że moje imieniny się także zbliżają więc wszystko połączyłyśmy i wyszła całkiem niezła babska impreza  .
Ja oczywiście niespodziewanie od Gosi dostałam książkę,z której bardzo się ucieszyłam!!!


Jestem prze szczęśliwa i bardzo,bardzo dziękuje za tak miły prezent.
A czytać ją zamierzam w wakacje!!
Także mój stosik domowych książek się powiększył o jedną książkę jestem prze szczęśliwa.

Niektórzy ludzie wiedzą jak mnie uszczęśliwić i to wcale nie takie trudne wystarczy mi podarować książkę!!!
DZIĘKUJE!!:)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście