Czas na relaks Majowy

Cześć!
Dawno się tak świetnie nie czułam i dawno nie byłam w tak cudownym miejscu jak ostatnio.
Wybrałam się ostatnio z moim braciszkiem najmłodszym na spacer chciałam zobaczyć jak się prezentuje prawie odmieniona nasz Łobeska promenada na której jest przepięknie przeważnie wiosną !!

Zawsze uwielbiałam spokój i klimat na naszej promenadzie kiedyś niedaleko promenady mieszkałam i codziennie rowerem jeździłam po niej.
Dzisiaj jest troszeczkę odnowiona jest nowocześniej a i pomniki są odremontowane.
A od niedawna są specjalne narzędzia do ćwiczeń ale niestety nie mam jeszcze ich zdjęć jak będę miała to na pewno wrzucę!

Nasza promenada jest położona po obu stronach rzeki Regi i naprawdę wiosną i latem jest tam magicznie.


Mamy też śliczny wodospad obok którego mamy piękną notatkę o naszym świętym Papieżu Janie Pawle II,gdyż kiedyś przepływał naszą Regą w spływie kajakowy. Jeżeli  marzycie o świetnym spędzonym czasie z dziećmi,gdzie można się zrelaksować u nas znajdziecie wszystko na promenadzie.





Tam miałam pierwsze stłuczone kolana,tam nauczyłam i poznałam wiele ciekawych rzeczy.

Nasza promenada to magiczne miejsce na odpoczynek dla zakochanych,singli,dzieci,starszych !!
Uwielbiam te miejsce tam życie staje w miejscu i można się zatrzymać,pomarzyć,przemyśleć wiele spraw a także znakomicie się zrelaksować!!!!

 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście