Moje wiersze

Cześć!
Oprócz że,czytam i wyszywam krzyżykami od czasu do czasu pisze moją książkę a także wiersze!
Dzisiaj przedostałam się do moich zawieruszonych w piwnicy wierszy i znalazłam wiersz mojego autorstwa posłuchajcie!!

Nadchodzi noc,wszystko staje się szare!
Latarnie oświetlają ulice,na których są ślady ludzkich kroków.
I ten wiatr,lekki jak potok naszych słów,które wymieniamy przy każdym naszym spotkaniu!
Lecz wiatr je zabiera tak jak noc zabiera mi ciebie.
Lecz przychodzi świt wiatr odchodzi a ja odzyskuje swoje diametralne szczęście,które jest tobą.

Nad potokiem siedzi chłopak i gra na gitarze.
Nuci tak już od kilku godzin,by wyrazić to co czuje,gdyż śpiewa o swojej nieszczęśliwej miłości do jasnowłosej piękności.
Odeszła ma piękna sam nie wiem gdzie,zostawiła krótki list,a w nim nie było powiedziane nic.
Ona ma teraz serce z innym związane a ja w swoim same igły bolesne nosze.
I tak okropna pustka niszczy mnie a usta krzyczą KOCHAM CIĘ.

Dawno nie pisałam wierszy ale chyba wrócę do tego hobby co o tym myślicie?
Proszę powiedzcie szczerze!!

Komentarze

  1. Widać, że piszesz prosto z serca :) Zapraszam do mnie: http://anotherverra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znam się na wierszach, ale sa ładne :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście