Majowe przemyślenia

Cześć wszystkim!!
Już mamy połowę miesiąca a ja dalej czytam jedną książkę,no niestety natłok zajęć mnie ogranicza i nie mam czasu za dużo czytać.
Już niedługo będę miała swój debiut z piosenką filipinki ,,do widzenia profesorze" wytrwale się jej uczę i mam nadzieję ze,mi się uda.

Maj to mój ulubiony miesiąc w roku pewnie dlatego co roku w tym miesiącu czytam mniej książek a więcej przebywam na powietrzu szukając inspiracji.
Teraz więcej się skupiam na pisaniu wierszy ostatnio powstały kilka moich wierszy które niedawno dodałam ale także napisałam wiersz dla mamy ale to dodam 26 maja:)




Uwielbiam zapach i dotyk majowych konwalii one mi przypominają o tym że,teraz jest czas dla mnie dla moich pasji i życia.
Czas który zawsze co roku pozytywnie wykorzystuje i dodaje mi energii do działania i spełnienia marzeń !!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście