Podsumowanie miesiąca
Pora na kolejne podsumowanie miesiąca mam za sobą cztery tygodnie i 4 super książki oto one.Była i biografia i coś do popłakania ale,też książka o prawdziwym życiu.
1.Cecelia Ahern ,,Gdybyś mnie teraz zobaczył"
2. Nicholas Sparks ,,Najdłuższa podróż"
3. Ben Sherwood ,,Charlie St. Cloud"
4.Sławomir Cenckiewicz ,,Wałęsa człowiek z teczki"
Taki książki mi umilały śliczne czerwcowe dni które,zleciały bardzo szybko a teraz pierwszy wakacyjny miesiąc.
Zaczęłam go z książką ,,Lolita" Vladimir Nabokov.Recenzja już niedługo.
1.Cecelia Ahern ,,Gdybyś mnie teraz zobaczył"
2. Nicholas Sparks ,,Najdłuższa podróż"
3. Ben Sherwood ,,Charlie St. Cloud"
4.Sławomir Cenckiewicz ,,Wałęsa człowiek z teczki"
Taki książki mi umilały śliczne czerwcowe dni które,zleciały bardzo szybko a teraz pierwszy wakacyjny miesiąc.
Zaczęłam go z książką ,,Lolita" Vladimir Nabokov.Recenzja już niedługo.
Komentarze
Prześlij komentarz