jesienne wieczory

Cześć!!
I już za oknem szaro i smutno jesień zawitała już na dobre.Ale mimo że,jest smutno i szaro na dworze to dla mnie jest to najlepszy czas w którym mogę z kubkiem gorącej herbaty usiąść z książką i się odprężyć.Jak wiadomo uwielbiam każdą herbatę i dla tego tej jesieni próbuje każdych smaków i herbat.
Jak widać zmieniłam także upodobania literackie i postanowiłam zapoznać się z literaturą Cobena.
Ku memu zaskoczeniu bardzo mi się podoba jego literatura a moim zdanie takie książki powinno się czytać w szare jesienne dni.Pewnie zastanawiacie się dlaczego Coben?
Otóż zawsze chciałam spróbować przeczytać coś z jego książek a że,ostatnio w bibliotece nie było nic zbyt ciekawego to wybrałam jego książkę i nie żałuje świetna książka.
Nie wiem dlaczego ale,uwielbiam taki klimat który dla mnie jest magicznym czasem,pozwalającym mi się odprężyć i wieczorami czytać to co lubię.


Czas jesienią się dla mnie zatrzymuje a czytanie książek jest bardzo przyjemne uwielbiam ten okres.


Już jesień za oknem nas wita a wtedy ja chodzę przybita,smutna i bez celu się krzątam szukam zajęcia w każdych domowych kątkach.
A gdy wieczór przychodzi cudowny i obowiązki zrobione zaparzam sobie herbatę i w lekturze tonę.To właśnie takie wieczory są najpiękniejsze,najdłuższe i moje ulubione.
Nikt nie marudzi i nie narzeka a za oknem dzień szybko ucieka.
To cudowne uczucie gdy widzisz mrok za oknem a na zegarze młoda godzina.
Wtedy dla wielbicieli książek raj się zaczyna.
Można dopłynąć w świat literatury nie martwiąc się o nic i raniąc natury.Bo gdy za oknem szaro i smutno w moim pokoju bardzo ciepluchno.


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście