Moje osiągnięcia

Cześć!!
Chce wam się dzisiaj czymś pochwalić!
Dokładnie kilka tygodni temu,moje dwa wiersze pojawiły się w naszej gazecie regionalnej.I dzisiaj chciałam wam pokazać tę stronę.

Jestem mega szczęśliwa i dziękuje za to że,w końcu zostałam zauważona:)
To tyle o wierszach a teraz z innej beczki.
Przed wczoraj przyjechała na dwa dni,do domu moja siostra z Wolina .A że,dawno w domu nie była udało jej się wyrwać z pracy i przyjechała bez swojego chłopaka.Z racji tego byłam zarówno ja jak i wszyscy domownicy mega szczęśliwa.W rodzinnej i pełnej atmosferze domowej postanowiliśmy,wczoraj upiec babeczki.
Ja tym razem byłam tylko pomocnicą gdyż prawie wszystko robiła moja siostra Andżelika ale,gdy wybraliśmy się na szybkie zakupy kupiliśmy Halloween ciasteczka:) 

Wszystko było przepyszne i to były najlepsze dwa dni spędzone z moją siostrą:)
Uwielbiam takie dni gdy siostra przyjeżdża choć na trochę:)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście