Grypa złapała i mnie

Cześć!!
Wiosna w pełni a ja leże,wszystko mnie boli,głowa mnie boli i nic mi się nie chce.
Wiedziałam że,tak się to skończy zaczęło się od tego że,moja siostra przyjechała na weekend chora.I starałam się jak mogła, żeby mnie nic nie wzięło a tu klapa.Myślałam że,to od tego że,od kliku dni noszę okulary ale,niestety to nie od  tego.
Już wczoraj się kiepsko czułam a w nocy już miałam gorączkę,rano już było wiadomo że,ze mną jest coś nie tak.
Rodzice zawieźli mnie lekarza i niestety ale,mam grypę masakra.
Strasznie się czuje piję herbatę z miodem i cytryną :)

Nie lubię chorować,zwłaszcza gdy wiosna w pełni i mogłabym ten czas spędzić bardziej aktywnie ale,niestety trzeba się porządnie wykurować.

Komentarze

  1. Trzymaj się i szybkiego powrotu do zdrowia! :)

    Buziaczki! ♥
    Zapraszam do nas :)
    rodzinne-czytanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty o życiu i książkach oczywiście

Cytaty i wiersze