Troszku mojej pozezji także o książkach :)

Wiecie że,uwielbiam pisać i nie przeczę że,o książce ,,kwiaty na poddaszu"też powstał wiersz!
Zaprezentuje wam ten i kilka innych wierszy niedawno napisanych.


Pewnego dnia,poznałam marzeń moc.
Miałam duże łóżko i ciepły koc.
Już zimno mi wcale nie było,
nawet w ciemnym pokoju
zrobiło się miło.
Lecz klucz do mego lepszego świata,
odebrano mi bez pytania.
I wolność mą na ciemnym strychu zamknięto,
moje życie jakby pominięto.
Już kolejna kropla łez,
na policzku mym świeci.
Nic już,mnie w tym
świecie nie cieszy.
A kiedyś było inaczej,
miałam marzeń wiele.
Byli przy mnie moi rodzice i przyjaciele,
teraz nawet to mi odebrano.
Jakbym była nikim,
więc siedzę tu sama,
kolejną to już noc.
Nawet nie mam siły w rękę coś wziąć,
Może otworzą kiedyś te drzwi
i pozwolą na ziemi spokojnie mi żyć.

Ludzie mili,co wyście z tym światem zrobili?
Że, wokół panuje szczęście!
Ja was,w mym niebie nie zmieszczę.
Ale,dobro jest potrzebne każdemu,
czy to bogatemu czy biednemu.
Więc otwieram wam,bramy nieba
niczego wam do szczęścia więcej
nie potrzeba.




Gdy popołudniowa godzina
zbliża się na zegarze,
wtedy ja o czytaniu
tylko marzę.
Bo czytanie to wielka przygoda
dużo frajdy mi to doda.
Książek wiele swych posiadam,
z wielką chęcią do nich siadam.
Czytać lubię od małego,
dla moich bliskich, to nic dziwnego.
Oni książki mi z chęcią kupują
wiedzą że, u mnie się nie zmarnują.
Bo kochać książki ,to nie tylko
je posiadać.
Ale dbać o nie, nikomu nie oddawać.


Wiele lat temu,mama pokazała
mi ten świat.
Zaprowadziła do krainy,gdzie
książek było wiele,
jak kwiatów na łące.
Zapach ich unosił się
w całej bibliotece.
I od tego dnia już,
wiedziałam że,czytać będę chciała.
Dni i lata mijały
a moje zapały do czytania,
się nie zmieniały.
Zawsze głodna wiedzy byłam,
czytać się nie wstydziłam.
Bo czytanie,to niezapomniana przygoda,
wyobraźnię rozbudza
i wiedzy doda.
Ja,czytam tego się nie wstydzę,
czytanie uszlachetnia,
bardzo dobrze wiem czemu to piszę.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty o życiu i książkach oczywiście

Cytaty i wiersze