Stosikowo

Cześć!!
Jesień za oknem,nieźle daje mi we znaki.Po raz kolejny wstałam dzisiaj z katarem i nie mam na nic siły.
Na szczęście wczoraj skorzystałam z okazji że,jako tako się dobrze czułam i poszłam do biblioteki!!

1. ,,Droga do raju" Paulliny Simons
2. ,,Tully" Paulliny Simons
3. ,,Czerwone liście" Paulliny Siomons
4. ,,Północ i Południe 1" John Jakes
5. ,,Północ i Południe 2" John Jakes 
6. ,,Sprawa Niny Frank" Katarzyna Bonda
 7. ,,   Rodzina Castel" Virginia Cleo Andrews
8.,, Mroczny anioł"   Virginia Cleo Andrews 
9.  ,,Dotyk Julii. Trylogia" Tahereh Mafi
10. ,,Nadzieja " Katarzyny Michalak
11. ,,Ostatni dzień roku" Katarzyna Misiołek 

A w tym momencie czytam Emily Bronte ,,Wichrowe wzgórza"



Uzbierało się tego ale,jest co czytać i z miłą chęcią sięgnę po każdą książkę z tego stosiku.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście