Relaks w sobotni wieczór



Witajcie, już ciemno na dworze i śnieg lśni w świetle lamp.
A ja, właśnie siedzę sobie z kubkiem dobrego soku sama w domu !
Postanowiłam że, dzisiaj się ciut odprężę właśnie czytam świetną książkę i słucham sobie,
muzyki relaksacyjnej.

To czas tylko dla mnie,w takich chwilach czuje się odprężona,nie gonię za niczym.
Znajduje spokój i siłę, na lepsze jutro.
Na to co się w naszym życiu wydarzy nie mamy wpływu, nie wiemy co przyniesie nam los .
Ale,możemy zadecydować nad tym jakimi ludźmi możemy być,o czym marzyć ,o kim śnić. 
 

Moje wszystkie złe myśli ,
odchodzą w zapomnienie.
Zostaje tylko ja i moje marzenie.
Nie czuje bólu ani złości.
Jestem spokojna i odprężona
i ze swojego życia zadowolona.
Nie tęsknie za nikim 
nie czekam na nikogo.
Zamknęłam się w świecie marzeń,
nie prosząc nikogo.
Szukam dobrej drogi, w moim wielkim świecie.
Ale na spokojnie też, układam dobre plany.
Bo życie nas nieraz zaskakuje ale,
ja niczym się nie przejmuje.
Niczego się nie boję, po prostu robię swoje!!!


Nie ma, nikogo prócz mnie,
Nie ma, nikogo prócz moich marzeń.
Nie chce dzisiaj, z nikim
dzielić się z moich wrażeń.
Nie chcę, nikogo zapraszać do swego świata.
Dzisiaj jestem Ja i nikt więcej mi do szczęścia,
nie trzeba .
Dzisiaj jestem panią swoich marzeń
i pragnień.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście