Serce które, było przepełnione wiarą,nadzieją i miłością.

Byłem przy nim prawie czterdzieści lat. Najpierw przez dwanaście lat w Krakowie, a potem przez kolejnych dwadzieścia siedem w Rzymie.Zawsze przy nim. Zawsze u jego boku.A teraz, w chwili śmierci, poszedł sam. (...) Po tamtej stronie, kto mu towarzyszy? kard. Stanisław Dziwisz. Książka wyznanie, której zakres obejmuje lata w Polsce (1966-1978) i lata pontyfikatu (1978-2005) opowiada słowami kardynała Dziwisza historię Papieża, podkreślając jego postawę i osobowość podczas przełomowych wydarzeń, takich jak upadek muru berlińskiego czy 11 września. Podróże, polityka, epokowe decyzje, ale również dzienne czynności, modlitwy i choroby niepublikowane wcześniej materiały przedstawiające portret wielkiego człowieka naszych czasów.



Siedzę i ryczę !!

Książka bardzo mnie poruszyła, dzięki niej dużo zrozumiałam.
Jan Paweł II był idealnym sługą Bożym, tu na ziemi. Miał wielką klasę i wiele miłości dla ludzi.
Dla mnie to człowiek gody podziwu i naśladowania.
Poruszająca historia człowieka, który był naocznym świadkiem każdego kroku Karola Wojtyły i jego posługi dla Kościoła. Przeczytałam ze wzruszeniem, zagłębiając się w posługę Następcy św.Piotra, pełną pięknych i szczytnych celów jedności, pokoju i miłości, utwierdziłam się przy tym w przekonaniu, jak niezwykłym człowiekiem był Karol Wojtyła, z jakimi trudnościami, cierpieniami i wyrzeczeniami musiał się zmagać, jak bardzo pragnął nieść i dawać świadectwo wiary i miłości do Boga, Matki Bożej i dawał temu wspaniały dowód służąc ludziom. Polecam gorąco każdemu, dla kogo Jan Paweł II był bliski sercu.

Cudowna, niepowtarzalna historia naszego Papieża Polaka,który już nie jest z nami tu na ziemi, ale jestem pewna że, patrzy na swoje owce z domu naszego Pana!!!
Kiedyś na pewno wszyscy się tam spotkamy i kto wie może, z Janem Pawłem porozmawiamy!!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście