Choroba, niemoc , strach i rodzinne tajemnice

 Witajcie...

Wczoraj skończyłam kolejną książkę...

Stała sobie na mojej półce, nie wiedziałam że mam taką perełkę u siebie...


Jedna chwila potrafi zmienić wszystko…

Natalia prowadzi dynamiczne życie dwudziestolatki. Ma mnóstwo planów, energii i pomysłów na siebie. Do czasu strasznej informacji, która zmienia jej życie w jednej chwili. Początkowo dziewczyna nie wie jakie zagrożenie niesie ze sobą białaczka. Jednak gdy rozpoczyna leczenie, wyrwana z biegu, zmuszona do odłożenia swoich marzeń na półkę, powoli dowiaduje się z czym przyszło jej się mierzyć. Na szczęście nie zabraknie jej energii, by walczyć o siebie i innych – wielu osobom Natalia może pomóc, tylko czy podejmie się tego trudnego zadania?

Poruszająca i niezwykle zaskakująca opowieść o chorobie, tęsknocie i stracie.



Jejku, co to była za książka... Już od pierwszych stron, zakochałam się w tej historii..

Czytając ją nie mogłam się oderwać od tej historii, fakt to była trudna książka, trudna, wzruszająca i bardzo poruszająca ...

Temat białaczki zawsze mnie wzrusza, lecz bardzo przeżywam gdy jest ten temat poruszony..

Dlatego ta książka, dała Mi tyle smutku, a zarazem takiej wiary że, wszystko ma swój czas...

Bardzo trudny jest  temat białaczki nie przecze, ale każdy przechodzi to inaczej..

Czytając tę książkę ryczałam jak bóbr...Czułam takie spełnienie, że jest moja że, mam ją na mojej półce uważam że, to najlepsza książka jaką w tym miesiącu czytałam..

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście