Dobry thriller psychologiczny

 Cześć!!!

 Chciałabym Wam powiedzieć że, zaczęłam słuchać audiooboków...

Wczoraj skończyłam pierwszą książkę...




Budząca dreszcz grozy opowieść o wymarzonym domu, który skrywa mroczną tajemnicę… Alice i Leo wprowadzają się do świeżo wyremontowanego domu na ekskluzywnym zamkniętym osiedlu. Właśnie spełnia się ich marzenie. Ale pozory mogą mylić. Wkrótce Alice zaczyna poznawać sąsiadów i odkrywa przerażający sekret domu, w którym zamieszkała. Co więcej, odczuwa coraz silniejszą więź z Niną, terapeutką, do której wcześniej ten dom należał. Tragiczne wydarzenia sprzed lat stają się obsesją Alice. Tym bardziej że gdy tylko z kimkolwiek porusza ten temat, wszyscy nabierają wody w usta. Mieszkańcy ekskluzywnego osiedla pilnie strzegą swoich sekretów. I nie są tak doskonali, jak się na pozór wydaje…


Słuchając tej książki, czułam taką satysfakcję a zarazem dreszcz emocji... Niby Alice i Leo chcieli ułożyć sobie życie, w nowym eskluzywnym domu, na strzeżonym osiedlu ale, nic nie wskazywało tego co się wydarzy...
Sąsiedzi bardzo sceptycznie podchodzili, do nowych sąsiadów, ale nikt nie spodziewał się tego co się zdarzy...
Bardzo mi się podobałą fabułą i to jak to wszystko, się toczyło...Ta książka miała w sobie to coś , że nie mogłam oderwać się od słuchania... Bardzo dobry thiller i napewno sięgnę po kolejne książki tej autorki...
 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście