Biograficznie

 

Niektóre książki, poprostu się połyka...



Książka Elżbiety Baniewicz pozwala poznać życie prywatne i karierę aktorki, ale też przyjrzeć się, jak kształtowała się jej książka. szlachetna postawa wobec innych, co zaowocowało stworzeniem Fundacji „Mimo Wszystko” i cyklem telewizyjnych przejmujących programów telewizyjnych Spotkajmy się.

Niezwykła droga kariery, wielkie postaci teatru i filmu, które ją kształtowały; dramatyczne życie i umiejętne dążenie do odnalezienia harmonii i sensu w służeniu innym – to ANNA DYMNA.

Książka – bardzo bogato ilustrowana – daje też doskonały obraz epoki: najlepszych lat polskiego teatru i jego wybitnego ośrodka, jakim od lat jest Stary Teatr w Krakowie (z którym przez całe zawodowe życie jest związana) oraz Teatru Telewizji, dzięki któremu do dziś możemy oglądać wybitne role Anny Dymnej.



Od lat Anna Dymna jest moją faworytką, zawsze gdy lecą z nią filmy z miłą chęcią oglądam..
Anna Dymna skradła moje serce, już dawno temu, jej podejscie do świata to jak pomaga niepełnosprawnym jest cudowne..
To osoba o wielkim sercu, szczerym uśmiechu..
Jestem szczęśliwa że, mogłam przeczytać i jestem posiadaczką jej cudownej biografii..
To jest poprostu arcydzieło!!!


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście