Jestem Tym, który zniszczy to wszystko...Jedna skrywana tajemnica, może mieć duży wpływ na Twoje całe życie...



 

Cześć !

Dzisiaj przychodzę do Was juz z piątą częścią z serii W Trójkącie Beskidzkim Hanny Greń..




Dzwudziestoletnia Beata Szymanowska, zwana Tulą,przypadkowo otwiera wiadomość adresowaną do swojej matki, odkrywa że, kobieta jest szantażowana...Dziewczyna nie wie, jakie informacje mógłby ujawnić prześladowca, jednak nie zamierza się z tym godzić i postanawia włączyć się do akcji. W imieniu matki umawia się z mężczyzną na spotkanie, jednak po przybyciu na miejsce odkrywa, że szantażysta został zamordowany.Aspirant Mirosław Ostaniec z zapałem zabiera się do rozwiązywania swojej pierwszej sprawy, łącząc siły z komendantem Konradem Procnerem. Tymczasem Tula dochodzi do własnych wniosków - dobrze zna osobę, której mogło zależeć na ,,uciszeniu" szantażysty. Postanawia za wszelką cenę chronić matkę, mimo że ta zachowuje się coraz dziwniej...




Bardzo mi się podobała ta seria, to było coś inne całkiem inna odskocznia...

Najlepsza część moim zdaniem to ,,Cynamonowe dziewczyny" tak naprawdę, to chyba  najlepsza seria jaką czytałam w tym roku..

W ,,popielatych laleczkach"podobaała mi się postać Astridy,która jako fryzierka dobrze zarabiała na swój zawodowy sukces, bardzo kochała swoją pracę..Nie miała jednak wielu miłych wspomnień i dobrego startu w dorosłość, gdyż pochodziła z ubogiej rodziny..

Teraz ma męża i córkę, prowadzi własny biznes ale jest jeszcze jedna tajemnica z przyszłości..

Ja już wiem co to było, a Wy jeśli chcecie się dowiedzieć koniecznie przeczytajcie...

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście