Niedługo zabraknie miejsca na kolejny grób

 






W Bielsku-Białej w dziwnych okolicznościach ginie policjant, który zajmował się sprawą morderstwa młodej dziewczyny. Ktoś chciał zostawić obok niego tajemniczą wiadomość - różę bez kolców, która tym razem omyłkowo trafia w inne miejsce. Morderca jest bardzo pewny siebie i czuje się bezkarny – mimo że policja odnajduje kolejne ciała jego ofiar. Młode dziewczyny o podobnym wyglądzie są bezlitośnie kaleczone i wykorzystywane, a ich napastnik coraz częściej wyrusza na kolejne polowania. Dwóch młodych policjantów łączy siły by schwytać psychopatę, zanim ten skrzywdzi następną dziewczynę.

Kolejna część wspaniałej serii, która mnie oczarowała..
Fabuła wbiła Mnie w fotel, co to było..Mam cały czas przed oczami, 
to jak morderca, gwałcił i zabijał kobiety..Co to było :)
Momentami bałam się tej serii, coś strasznego ...

Z tomu na tom, coraz więcej się dzieje, coraz bardziej jest mroczno..
Ta część bardzo mroczna była i to co robił morderca, to było coś niesamowitego..
Bardzo mnie ta seria wciągnęła i już zaczęłam kolejny tom..


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście