Erotyczne uniesienia w roli głównej

 


Miłość i zdrada z punktu widzenia mężczyzny. Opowieść o uczuciu, które nie ma prawa istnieć, a zarazem analiza struktur społecznych ograniczających wolność człowieka, wikłających go w role, których nie jest w stanie wypełnić.

Bruksela. Miasto władzy, wielkiej polityki i układów, miasto, gdzie krzyżują się drogi wszystkich narodów kontynentu. Ona - Megi. Polska prawniczka, robiąca karierę w Komisji Europejskiej. Piękna, inteligentna kobieta, za którą mężczyźni oglądają się na ulicy, matka dwójki wspaniałych dzieci. On - Jonathan. Mąż, pisarz. Zajmuje się domem. Męski odpowiednik Anny Kareniny, rozdarty między miłością do rodziny a gwałtowną namiętnością do innej kobiety. Ta druga - Andrea. Narzeczona szefa Megi. Ambitna dziennikarka telewizyjna. Piękna, zmysłowa, uwodzicielska. Spotyka się z Jonathanem w kościołach, do których w świeckiej Brukseli nikt nie chodzi.


Coż to był za romans!!!

Powiem szczerze że, w tej książce chyba więcej znalazłam pikanterii niż w jakim kolewiek innym erotyku..Mamy tutaj szczęślowe małżeństwo, w którym mąż wdaje się w pikantny romans...

Nie powiem że, mi się podobało bo tu nie chodzi o to...Tego typu książki czyta się albo nie, było tu tyle namiętności, erotyzmu..

Naprawdę szczerze, szkoda mi było Megi, była to urocza kobieta, pełna życia i kochała męża..

A On w dał się w romans...

Andrea mnie tak irytowała że, brak słów, wydawała mi się płytka, taka zwykła ladacznica bez skrópułów... Podobał mi się wątek w książce, lecz skrzywdzona i rozbita rodzina cierpiała najbardziej..

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście