Jeden Bal. Jeden martwy kopciuszek i dziesięć osób które miały powód, by zabić

  



Autorka powieści kryminalnych Róża Krull otrzymuje zaproszenie na wielki bal charytatywny, gdzie spotyka kilka postaci znanych z pierwszych stron gazet. Kiedy w czasie imprezy dochodzi do morderstwa, okazuje się, że każdy z gości miał powód, aby go dokonać. W tym i znany bloger Mario, przyjaciel Róży, która, aby oczyścić go z podejrzeń, zaczyna własne śledztwo…

"Kto zabił Kopciuszka" to kolejna komedia kryminalna opowiadająca o przygodach Róży Krull. Jeśli chcesz przeczytać o innych jej śledztwach, sięgnij też po powieści "Do trzech razy śmierć" i "Lustereczko, powiedz przecie".


Ale, to była dobra powieść ..Pierwszy raz, czytałam książkę Alka Rogozińskiego i nie ukrywam bardzo mi się spodobała..

Klimat niczym z bajki, pisarka, bal i zgubiony pantofelek, jednak to nie powieść o szczęśliwym kopciuszku, to coś całkiem innego..

Dużo słyszałam  o tej książce i ku zdziwieniu mi się bardzo podobała, było w niej wszystko na co miałam ochotę, morderstwo, romans i dużo intrygi. Była to bardzo dobra komedia kryminalna, napewno będę sięgać po  inne książki tego autora.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście