Podsumowanie Wakacyje

Wakacje miałam długie od 10 czerwca już odpoczywałam oto moje posumowanie wakacyjne:
1.,,Bardzo długie zaręczyny"Sebastien Japrisot
2.,,Trzy metry nad niebem"Frederico Moccia
3.,,Matka wszystkich lalek"Monika Szwaja
4.,,Życie jak wino" Krzysztof Krawczyk
5.,,Fikołki na trzepaku. Wspominki z podwórka i nie tylko"Małgorzata Kalicińska
6.,,Cisza" Becca Fitzpatrick
7.,,Finale" Becca Fitzpatrick
8.,,Spisany na straty"Mark Johnson
9.,,Sto lat Samotności"Gabriel García Márquez
10.,,Kochałam psychopatę"Barbara Bentley

No i to tyle moich wakacyjnych książek żałuje że,nie przeczytałam więcej ale i tak dobrze mam nadzieje że do końca roku przeczytam jeszcze więcej będę was informować

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście