wycieczka do międzyzdroji

I znowu wczoraj wybrałam się na wycieczkę tym razem z moją kochaną ekipą z ośrodka do którego chodzę już kilka lat.
Pojechaliśmy do Międzyzdroji byliśmy na aleji gwiazd to chyba największa moja atrakcja z tej wycieczki
odwiedziliśmy hotel Amber
4-gwiazdkowy Amber Baltic Hotel obiecuje wiele o każdej porze roku. Lokalizacja hotelu Międzyzdroje sam jest wystarczającym powodem do wizyty: na piaszczystych plaż Bursztynowego Wybrzeża Polski, na skraju Wolińskiego Parku Narodowego. Z balkonu można podziwiać wspaniałe widoki na Morze Bałtyckie, z sylwetką molo na wschodzie do zalesionej scenerii krajobrazu na wschodzie.

W miesiącach letnich, opalanie, pływanie i spacery po plaży to idealny wzór dla czystego relaksu. Hotelowa Międzyzdrojach w spa i centrum odnowy biologicznej jest całoroczne oaza dobrego samopoczucia. Aktywny wypoczynek będą mieli wycieczki rowerowe w parku narodowym lub w golfa na Amber Baltic Golf Club , w którym znajduje się 27-dołkowe mistrzowskie pole golfowe, driving range, a także chipping i putting. Profesjonalne nagroda golfistów Urozmaicona rzeźba terenu z licznymi bunkrami i pułapki wodne.

Kulinarne oferty są tak zróżnicowane w tym hotelu Baltic Sea. Brasserie Restaurant wows swoich Gości bufetów specjalnych. Wybierz kawę i tradycyjne wypieki i ciastka czekają w Wiener Café , wiedeńskim stylu kawiarnianą. I z pub , bar i klub nocny , istnieje więcej niż jeden sposób, aby zakończyć dzień na wysokiej nucie.
W tym hotelu mieszkają wszystkie znane gwiazdy jakie przyjeżdżają do miasta to było jedno z moich skrytych marzeń żeby zobaczyć ten hotel,w środku jest dużo zdjęć różnych gwiazd które zatrzymały się w tym hotelu.Między innymi Ewa Błaszczyk,Marian Opania,Borys Szyc ipt.
To było najwspanialsze przeżycie dla mnie w te wakacje jestem szczęśliwa że mogłam zobaczyć i być w czterogwiaztkowym hotelu Amber to jest cudowne przeżycie i mam nadzieje że jeszcze kiedyś,tam pojadę.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście