Dlaczego warto czytać książki?

Cześć ostatnio spotkałam się z dziwnym pytaniem od jednej osoby dlaczego warto czytać książki podam wam kilka powodów oto one!!

1.Ja bez książek nie umiem funkcjonować są częścią mojego życia!!
2.Czytanie książek pobudza wyobraźnię i uczymy się myślenia!
3. Czytanie rozwija umiejętność wysławiania się!!Pomaga nam to w życiu codziennym i jest pozytywnym skutkiem !!
4.Czytanie jest bramą do wiedzy.
5.Książka i możność czytania to jeden z największych cudów ludzkiej cywilizacji!
6.Czytanie jest oderwaniem od codzienności i czasami przy lekturze niektórych książek wydaje mi się że ,,przepływam przez zaczarowaną bramę czasu i płynę sobie na swojej łajbie w siną dal”,,,, jest to piękne uczucie w tym zagonionym świecie,,,książkę można w każdej chwili odłożyć i do niej wrócić nie tracąc dalszego ,,wątku” a z telewizją już tak nie jest.
7.Czytanie pozwala poznawać mi inne, niż własny, sposoby myślenia.
8.Czytanie potrafi zatrzymać wszystkie zegary.
9.Czytanie, zwłaszcza nocne, jest żywym przykładem na to, że jednak potrzebuję mniej snu niż myślałam:)
10.Czytanie pozwala wrócić do krainy dzieciństwa.
11. Czytanie sprawia, że nawet w samym środku zimy – mogę zachwycać się pełnią lata.
12.Czytając jestem niezależna i swobodna.
13. Czytając, jestem Panią chwili.
14.Czytając mam przyjaciół na całym świecie.

Co o tym myślicie :)

Komentarze

  1. Masz całkowitą rację :) Szczególnie te ostatnie - ja dzięki książkom czuje się jakbym znała połowę świata, a to wszystko dzięki czytaniu, bo przecież bez tego nie powstałyby fanbase'y ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście