z wilkami w tle !!

Dzisiaj chciałabym wam pokazać moją wspaniałą książkę którą już przeczytałam i jestem pod wrażeniem.
Jak zwykle nie zawiodłam się na powieści Jodi Picolut oto jedna powieść która jest tylko moja!!!
Luke Warren jest badaczem wilków. Pisze o nich, studiuje ich zachowania, a kiedyś nawet z nimi zamieszkał. Pod wieloma względami są mu bliższe niż własna rodzina. Żona go rzuciła, a syn Edward wyjechał. Edward wie, że niektórych rzeczy nie da się naprawić, choć wspomnienia nadal sprawiają ból. Aż któregoś dnia dzwoni telefon: Luke został ciężko ranny w wypadku, a wraz z nim siostra Edwarda, Cara.

Książki Jodi Picolut mają swoją magię,uwielbiam czytać jej książki i gdy dostałam jedną z nich byłam przeogromnie szczęśliwa. Książa ,Pół życia"pokazuje obraz rodziny rozbitej po kłótni ojca z synem.
Edward zrywa wszelkie kontakty z rodziną nawet z matką i siostrą nikt o nim nic nie wie,kiedyś pisał listy ale poprzestał,stworzył sobie swój świat bez rodziców i siostry.
Po wypadku samochodowy który miał ojciec i siostra Edwarda rodzina się jednoczy Edward,przyjeżdża do domu i przypomina sobie list od ojca postanawia skrócić jemu mękę tak kiedyś ojciec go prosił.
Gdy ojciec umiera staje się,jednym mężczyzną w domu czy sobie poradzi, czy zaopiekuje się siostrą  która,go obwinia za śmierć ojca i zrozpaczoną matką?
Zobaczcie sami!!

Gorąco polecam świetna książka!!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście