Nominacje

Witajcie


 Zostałam nominowana przez bloga nic nie zabija czasu tak  jak książka oto moje odpowiedzi na zadane przez blogowiczkę pytania oto one!
1. Kiedy zaczęła się Twoja przygoda z blogowaniem?
Moja przygoda z blogiem zaczęła się w lipcu 2013 roku.
2. Co zainspirowało Cię do założenia własnego bloga?
Chciałam uwiecznić moją pasję jaką są książki i poznać innych ludzi którzy tak jak ja mają bzika na tym punkcie.
3. Jakie książki, które przeczytałeś/aś w 2013 roku możesz polecić wszystkim swoim czytelnikom?
oczywiście ,,Wodę dla słoni:"Sara Gruen,,,Ogród kamilli"Katarzyny Michalak.
4.Ulubiona okładka? ;)
Jest to książka Judi Picolut,,Pół życia"
5.. Gdybyś dostał/a 200 zł do wydania na książki, jakie pozycje byś kupił/a?
Wszystkie książki Katarzyny Michalak,S.Kinga i J.Picolut
6. Oprócz książek, jakie są Twoje inne zainteresowania? Co lubisz robić w wolnym czasie?
Wyszywam krzyżykowo
7. Ulubiony bohater/ka?
Bella ze Zmierzchu
8. Czy w 2014 jest jakaś ekranizacją książki, na którą już nie możesz się doczekać?
Narazie nie
9. Czy zawsze musisz przeczytać książkę, zanim obejrzysz film na jej podstawie?
Czasami jest na odwrót
10. No i na koniec trochę nie w temacie ;P Twoje odkrycie roku 2013?
Nie mam


Oto moje pytania
1.Gdybyś musiała wybrać między kupieniem książki historycznej a bibliografii co byś wybrała?
2.Od kiedy czytasz książki?
3.Ulubiona pisarka lub pisarz?
4.. Najlepsza i najgorsza książka przeczytana w 2013 roku?
5.Ulubiona bohaterka bohater książkowy?
6.Najlepsza książka jaką dostałaś z jakiej kolwiek okazji?


Nominuje:
1.http://ankyls.blogspot.com/
2.http://bojalubiekaweiksiazki.blogspot.com/
3.http://ksiazkimoni.blogspot.com/

Komentarze

  1. Cieszę sie bardzo, że wzięłaś udział :D Ciekawe odpowiedzi, a 'Wodę dla słoni' chce już przeczytać od dłuższego czasu, więc pewne się za nią w końcu zabiorę w 2014 ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście