Wiersze o Bibliotece

Nie było by książek gdyby nie biblioteki więc postanowiłam dodać kilka wierszy o bibliotekach!!


Może baśnie, może czary,
szukasz książki! nie do wiary?
Powieść, przygoda i fantasy,
wśród młodzieży rarytasy.
W bibliotece szybko znikną,
dobre książki czytelnika - podróżnika.
A gdy książkę w mig przeczytasz,
to powrócisz tam z ochotą.
by choć dostać książkę złotą.
Podróżować każdy umie,
czytać warto ! – powiem szczerze.
Wypożyczać książki warto,
bo bez książki człowiek bury,
taki słaby i ponury.

Dziś jest święto biblioteki,
Więc nie idę do apteki.
Idę książkom sie ukłonić,
Chcę całą wiedzę przegonić!
W bibliotece wiedzy multum
Z różnych krajów, z różnych kultur...
Książek zapach mnie ogarnia,
To moja kochana bibliotekarnia.
Książki każdy może mieć
Trzeba tylko do biblioteki"polecieć".

Gdyby bibliotek zabrakło książki by miały niezłe bagno,
By nie było blasku lamp i regałów że ach strach,
boje się pomyśleć szczerze co my ludzie czytali na świecie
Gdyby tak idąc któregoś dnia do niej a tu się okazuje biblioteki brak.
Ludzie by przeszli wielkie załamanie, a książki rozczarowanie że,ich nie
chcą brać.
Szanuj ciszę w bibliotece i pamiętaj o tym także że,to dom książek  a jeśli kochasz książki to,
Biblioteka jest twoim domem Także.

Właśnie wymyśliłam ten ostatni wiersz co o tym sądzicie?

Kochacie biblioteki tak jak ja ?

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście