Domowe wypieki

Cześć!!!

Dzisiejszy dzień mam trochę pracowity a mianowicie po ogarnięciu mieszkania postanowiłam że,upiekę chleb własnej roboty.

Pierwszy raz z moją mamą odważyliśmy się upiec chleb,mam nadzieję że,naszym domownikom będzie smakować!!
Ja kilka razy miałam okazję próbować chleba własnej roboty,ten smak jest niepowtarzalny !

A że,chęci do pieczenia mam to dlaczego nie można spróbować upiec samemu,zawsze własnej roboty lepiej smakuje!!

Więc już dzisiaj mam okazję zajadać chleb prosto z pieca,a takie są najlepsze.
Zapach jaki w tej chwili się unosi w moim domu jest niepowtarzalny już nie mogę się doczekać aż go skosztuje!!

A wy pieczecie sami chleb?


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście