Wyjazd do Świnoujścia

Witajcie po weekendzie!

Co porabialiście ciekawego?
 Bo ja podróżowałam a mianowicie wybrałam się na parapetówkę do siostry do Świnoujścia.
Przy okazji trochę zwiedziłam porobiłam zdjęć i oczywiście poszalałam z zakupami.
Udało mi się kupić torebkę jaka mi się podobała od początku wakacji.

Ale nie o zakupach będę wam pisać tylko pokaże wam co widziałam
Takie obrazki były co kilka metrów w centrum miasta i to jest stare zdjęcie Świnoujścia.
To jest zdjęcie z promu!!

Pierwszy raz miałam okazję płynąć promem,są plusy z wyprowadzki mojej siostry!!!

Idąc ulicami tego pięknego miasta widziałam cudowne widoki 
Ah!
Cudowne te miasto dobrze że,będę mogła częściej tam jeździć bo się opłaca i na pewno wiele więcej jeszcze zobaczę.

W ogóle przez weekend nie czytałam,więc czas nadrobić zaległości
Zabieram się do lektury!!!
Miłego wieczoru:)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście