Troszkę poezji mojego autorstwa



Moja poezja



Nad potokiem siedzi chłopak i na gitarze gra.
Nuci już od kilku godzin by wyrazić to co czuje,gdyż śpiewa o swojej nieszczęśliwej miłości do jasnowłosej piękności.
Odeszła ma piękna!Sam nie wiem gdzie,zostawiła krótki lis a w nim nie powiedziała nic.
Ona teraz teraz swe serce związane z innym a ja w swoim mam same igły.
I tak pustka niszczy mnie a słowa krzyczą Kocham Cię!!

Gdy poznajemy nieznane nam miejsca wszystko jest dla nas nowe i takie tajemnicze.
Z początku sytuacja jest niezręczna gdy,musimy stawić czoło nieciekawym sytuacją.
Z dnia na dzień oswajamy się z nową sytuacją i nowym otoczeniem.
Ale gdy poznajemy nową miłość nie ma znaczenia w jakim to się dzieje czasie i miejscu.
Nic nie jest obce gdy,serce podpowiada że,to właściwa osoba.
Tylko na właściwą osobę tą z którą chcesz spędzić życie,nieraz trzeba czekać znaczniej dłużej niż nam się wydawało.
Ale czas to najlepszy środek na to żeby znaleźć prawdziwe uczucie na całe życie.

Być może, to Bóg chciał żebym znalazła się w takim ciele a nie innym.
Być może,miał wobec mnie wielki plan i zadecydował się go wykorzystać.
Nawet jeśli nieraz życie daje w kość to przecież jest wytłumaczenie tego że,nic nie dzieje się bez przyczyny .
Wszystko ma jakieś znaczenie nawet jeśli nie przywiązujemy do tego wagi.

Niezależnie od tego co się w naszym życiu wydarzy zawsze musimy mieć swoją przystań!
Miejsce gdzie czujemy spokój i zrozumienie,gdzie możemy zawsze powiedzieć co czujemy i czego nie chcemy.
W każdym z nas jest coś takiego że,jesteśmy indywidualnościami,nie ma dwóch identyczny osób które,chcą tego samego.
Każdy z nas ma swoje marzenia,pragnienia i potrzeby i choć są nieraz podobne do ludzi otaczających nas co dnia,to zarazem są inne i niepowtarzalne.
Aby poczuć się ciut innym i wyjątkowym człowiekiem wystarczy otworzyć się na świat i ludzi i odnaleźć sens własnego życia.

Dzisiaj jesteś przy mnie ale,nie wiem co będzie jutro.
Czy obudzisz mnie słodkim pocałunkiem,czy zaparzysz czarną kawę.
Czy przyjdziesz po mnie do pracy i obejmiesz mnie czule.
Nie wiem co będzie za rok i nie wiem co się wydarzy za kilka chwil.
Ta niepewność jest okropna gdyż,nie wiadomo co nas spotka za kilka lat.
To jest właśnie przeznaczenie którego,nie znamy i się nie dowiemy gdy swojego życia po swojemu nie przeżyjemy.


Dzisiaj znowu zaprezentowałam wam moją poezję mam nadzieje że,was się spodoba oceńcie.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście