Wierszomania

,,Kiedy wymawiam"

Kiedy wymawiam twoje imię najdroższy
tworzę oazę uczuć miłości.

Gdy zamykam swoje oczy
widzę twój uśmiech uroczy i czuję
dotyk twoich dłoni które,potrafią ukoić mój ogień.

Krzyczę w snach twoje imię
a w dzień wypowiadam je praktycznie za każdym razem,kiedy pragnę żebyśmy już byli razem.
Noce są okropne bo spędzam je samotnie,w tęsknotę się utulam i zasypiam przy zdjęciu twym kochany.
Jedyne to czego pragnę to twoich ust kochanych i dotyku rąk i czekam kiedy wrócisz i wyrwiesz mnie stąd.

,,W deszczowy dzień"

W deszczowy dzień gdy deszcz utula nasz dom zatapiam się w harmonie mroku.
W zaciszu naszego domu z kubkiem gorącej kawy zapominam się na chwilę i oddaje w marzenia.
Wspominam dzień gdy po raz pierwszy wziąłeś mnie w ramiona,wtedy twych ust byłam spragniona,już wtedy wiedziałam jedno że,chcę być twoją królewną.
 Już tyle lat minęło a uczucie nasze dalej ożywa,ja wiem że,jestem ta jedyna która,zawsze będzie przy tobie. Nasza miłość to piękne uczucie pozwalające spełnić nasze wymagania.
I nie ważne czy deszcz czy słońce z każdym dniem kochamy się coraz mocniej.

Nienasyceni...

dziś znów wieczór 
w głowach nam zakręci 
zniewoli w rytm pożądania
rozkołysze serca w szaleństwie 
aż mnie poniesiesz w ramiona i ciszę
utulisz co najbardziej moje 
w przepastnych ramionach świtania 
by czerwień ust nasycić sobą
gdy przekroczymy duszy granice 
i staniemy się jednym…
zapatrzeniem oczu
cieniem zaklętym w ściany 
nieprzyzwoicie czułym głosem 
a jutro znów 
podasz mi słowa jak ręce 
niech rozbrzmiewają kochaniem

,,Kochany"
Tak nie wiele wiem o tobie lecz do ciebie piszę.
By przyjemność zrobić sobie chciałabym znaleźć wspólną ciszę.
Otoczona twym dotykiem zaspokojona namiętnością chcę mieć pewność że,jestem twoją miłością.
Jedyną i najważniejszą.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście