Stosik lutowy

Kolejny wypad do biblioteki oczywiście niespodziewany gdyż,kuzynka mnie wyciągła bo jechała ze swoimi dziećmi oto co znalazłam



Pięć książek mam z poprzedniego miesiąca ale podam wam cały stosik

1. Tees Rafferty ,,Przepis na katastrofę"
2.Małgorzata Gutowska-Adamczyk ,,Cukiernia pod amorem"
3.Małgorzata Gutowska-Adamczyk ,,Cukiernia pod amorem"
4.Małgorzata Gutowska-Adamczyk ,,Cukiernia pod amorem"
5.Izabella Frączyk ,,Dziś jak kiedyś"
6.David Baldacci ,,Pociąg do miłości"
7. John Boyne ,,Chłopiec w kraciastej piżamie"
8. Stef Penney ,,Niewidzialni"


I to chyba na tyle z nowego stosiku,jeszcze oczywiście leżą na mojej półce moje prywatne książki nieprzeczytane ale,na nie przyjdzie czas w  wakacje już sobie to obiecałam..

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście