Świat księżniczki i żebraczki

Podpatrzyłam dzisiaj że,mam na moim profilu ,,Na kanapie" przeczytaną książkę ,,Księżniczkę i żebraczkę" jako nastolatka uwielbiałam tę książkę a wiecie że,wspomnienia są na moim blogu mile widziane więc,postanowiłam że,i tą książkę wam opiszę.Jako nastolatka szalałam za tą książką.

Julia nie jest taka jak inne uczennice Rosewood. Do szkoły jeździ rowerem, a nie BMW. Co wieczór wraca do rudery, która jest jej mieszkaniem. Inne dziewczyny przeżywają zbliżającą się wizytę jakiejś księżniczki, a Julia w tym czasie próbuje zdobyć pieniądze, żeby zachować dach nad głową. Carina, księżniczka Vinelandu, zjawia się w Rosewood. I okazuje się, że ona i Julia wyglądają tak samo! A Carina proponuje Julii dziesięć tysięcy dolarów za to, żeby przez jeden dzień udawała księżniczkę. Ale kiedy prawdziwa księżniczka nie wraca ze swoich wakacji, Julia ląduje w samolocie, który zabiera ją do Vinelandu. Jak szybko sprawa się wyda? I co powie Markus, prawie-narzeczony Cariny, gdy zorientuje się, że go okłamano?



Ten tytuł zna pewnie każda z was,no cóż kto by nie słyszał o dwóch przepięknych dziewczynach które, są różne od siebie tylko pozycją a tak naprawdę łączą je więzy krwi."Księżniczka i żebraczka" to typowa powieść dla młodych dziewcząt. Lekka i zabawna. Główne bohaterki przeżywają problemy, które nie są obce nastolatkom: strach, pierwsze zauroczenie, przyjaźń. Wszystko opisane jest za pomocą prostego języka, który z pewnością trafia do potencjalnych odbiorców.

Książka świeeetna. Niezłe zwroty akcji i sam pomysł na książkę, wieeelki plus ! ; pp Książka na prawdę ciekawa i fascynująca...zwykła dziewczyna i księżniczka...dwa różne światy...dwie różne osoby. Łączy i z początku tylko wygląd...potem coraz więcej.

To taka inna wersja baśniowa a zarazem także piękna polecam.Książkę przeczytałam już jakieś parę lat temu, ale pamiętam, że pod koniec łza mi się w oku zakręciła :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście