Choroba

Cześć!!

Myślałam że,już się wychorowałam i nic mi już nie grozi.
A tu proszę raz wyszłam na warsztaty znowu mnie choróbsko dorwało i siedzę w domu na szczęście mam kilka fajnych książek więc mogę czytać.
Ostatnio odwiedziła mnie siostra i podarowała mi śliczną zakładkę do książki




A że,zakładka jest śliczna a moja siostra bardzo zdolna postanowiłam wam się nią pochwalić.
Czas spędzony pod kołdrą w czasie choroby umila mi ciekawa książka i czekoladki milka.


Wszystkim osobą co lubią książki Mastertona to gorąco pozdrawiam bo mnie urzekł książką ,,Pani fortuny" co teraz czytam genialna jest :)

Idę dalej się kurować i leżeć do zobaczenia w kolejnym wpisie :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście