Przemyślenia


Cześć!!

Dopadł mnie znowu jakiś wirus i siedzę w domu pod kocykiem i czytam książkę ,,Cukiernia pod amorem "tom 2
Jednak dzisiaj mam mnóstwo pozytywnych przemyśleń chyba ze względu że,wiosna tuż,tuż.

Ostatnio nie oczekiwanie zostałam wynagrodzenie za swoją roczną prace w ośrodku,ku wielkiemu zdziwieniu dostałam pochwałę za przygotowywanie się na omawiane tematy.
Bardzo się zdziwiłam tą pochwałą ale, także się ucieszyłam.
,,czasem wystarczy jedno dobrze dobrane słowo, by stracić wiarę w człowieka.
czasem brak odwagi by powiedzieć cokolwiek".

Uwielbiam jak każdy być chwalona to daje mi energię do pracy.
Ale dzisiaj nie tylko o tym chciałam wam poopowiadać.

Wiosna dopada nas już dużymi krokami coraz cieplej na dworze i coraz częściej chce się gdzieś wychodzić.Już samo to że,w okna bije nie kiedy już słoneczko daję  chęć do działania.
Ostatnio doszliśmy z mamą do wniosku że,pora założyć wiosenną firankę w kuchni która,moi zdaniem dodaje wiele światła.
Już znika szarość i pojawia się więcej światła i życie staje się piękniejsze.

Już nawet mój stolik w pokoju wygląda cieplej i przytulniej a w notesie pojawia się,więcej zanotowanych spotkań ze znajomymi.
Gdy wiosna na stałe zawita u nas myślę że,każdemu z nas się  łatwiej będzie żyć.
W moim życiu mam nadzieję że,pojawi się wiele fajnych pomysłów na spędzenie aktywnego czasu tej wiosny.
Znowu zacznę biegać i poznawać ten sam ale inny zupełnie świat z perspektywy mnie samej.Wiem że,nie popełnię tych błędów które,popełniała i postaram się być w końcu szczęśliwa.





Niektóre wydarzenia sprawiają, że tracę wiarę w siebie. Na czole pojawia się niedobór magnezu, policzki przestają być rumiane, najlepsza piosenka wieje kiczem.Zamykam się wtedy najczęściej w łazience. Odkręcam wodę i tępo patrzę w zalatujący chlorem wir. Pralka przypomina trochę moją głowę. Moje dwa tysiące durnych pomysłów, dwa tysiące chwil smutku, dwa tysiące banalnych gestów czułości, które tak dobrze pamiętam. Siedząc i machając nogami marzę o końcu świata. O czymś, co sprawi, że tępy wir zamieni się w szczęście.


,,Kochajmy ludzi,szanujmy siebie samych a będziemy szczęśliwi"

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście