Muzycznie

Cześć!!
Dzisiaj przypomniały mi się lata gdy byłam jeszcze nastolatką i słuchałam zupełnie innej muzyki jak dzisiaj,dlatego dzisiaj chcę wam zaprezentować zespół który przypomina mi poznanie mojego teraźniejszego chłopaka.
Piotrek zawsze miał na empetrójce jakieś utwory tego zespołu a mowie o Verbie:)

Verba – polski zespół muzyczny pochodzący z Piły, którego początki sięgają 1997.

Powstał z grupy Squad Centralny. Początkowo Bartłomiej Kielar (Bartas) i Ignacy Ereński (Ignac) reprezentowali różne style muzyczne takie jak hip-hop, house, elektro i jungle, z elementami popu. Produkcją muzyczną zajmował się głównie Bartas. Teksty pisał najpierw Ignac, później obaj. Ich późniejsza twórczość to przede wszystkim popowa odmiana rapu.

Pierwsza legalna płyta "Ósmy marca" (na koncie mają także 3 nielegale) wydana przez UMC Records przyniosła im popularność. Duet nagrał 11 płyt, w tym 8 albumów studyjnych i 3 składanki. Stworzyli także 20 teledysków do swoich utworów. Zespół jest laureatem wielu nagród muzycznych.

Od 2012 roku zamiast Ignacego Ereńskiego w zespole razem z Bartasem śpiewa Przemysław Malita.



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście