Czuje niedosty

"50 twarzy Greya" to opowieść o Anastazji. studentce literatury, która poznaje przystojnego miliardera, Christiana Greya. Tę dwójkę wkrótce zaczyna łączyć nietypowa, perwersyjna więź.

Anastasia Steele jest młodą studentką literatury, która przeprowadza wywiad z intrygującym Christianem Greyem - milionerem i przedsiębiorcą. Dziewczyna jest zafascynowana inteligentnym i przystojnym mężczyzną, który robi na niej niesamowite wrażenie, jednak gdy ich spotkanie dobiega końca, stara się o nim zapomnieć. Grey zjawia się jednak w sklepie, w którym dorywczo pracuje Anastasia i prosi o kolejne spotkanie. Studentka zgadza się - tym samym wkracza w niebezpieczny świat pożądania, erotyki i głęboko skrywanych pragnień.

Już po obejrzałam właśnie film na który długo czekałam i powiem szczerze choć się tego nie spodziewałam czuję niedosyt,dla mnie film skończył się dziwnie i nie wiem co dalej.
Mam nadzieje że,czytając książkę odniosę więcej emocji niż na filmie.
Ale mimo to,jest dla mnie genialnym filmem choć czegoś mi brak chodzi o zakończenie.
Zrobił na mnie wielkie wrażenie ale, spodziewałam się czegoś ciut innego.Nie będę narzekać film jest bardzo oryginalny i dodaje dużo romantyzmu  żałuje tylko że,nie oglądałam go z moim chłopakiem cóż może następnym razem.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście