Coś z młodości

Dzisiaj przeglądając moją bibliotekę na ,,Nakapanie" znalazłam książkę z dawnych młodzieńczych lat.Poznałam ją po okładce.

Ewa ma do podjęcia niełatwą decyzję: studia czy wyjazd do Paryża. Wyjazd jest życiową szansą ale z drugiej strony oddala ją od rodziny i od jej chłopaka.

Takie wybory zawsze są trudne w dorastającym życiu a dylematy nastolatek są na początku dziennym.
Tak samo było z bohaterką książki,choć dawno czytana do dzisiaj pamiętam te uczucie związane z tą książką.Opowiada o Ewie, dziewczynie Maćka, która z całych sił dąży do realizacji swojego marzenia - chce zostać modelką. Zamierza wyjechać do Paryża i sprawdzić, czy aby na pewno się nadaje. I czy warto właśnie temu poświęcić całe swoje życie. Natomiast Maciek sprzeciwia się jej zamiarom i zwyczajnie nie chce, by dziewczyna rozwijała się jakkolwiek na tym punkcie. Nie wiadomo, czy jest to zwyczajna troska, obawa dotycząca odległości ich dzielących czy może strach przed rozpadem tego trwającego już rok związku?

Kiedyś lubowałam się w takiego typu książkach,nastolatkach które,mają gorsze problemy niż ja.Jedna z moich ulubionych książek, które przeczytałam będąc nastolatką. Wracałam do niej kilka razy i za każdym razem podobała mi się bardziej. Książka jest zaskakująca i bardzo ciekawa.
Fajnie czasami wrócić do książek które się czytało kilka ładnych lat temu.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście