Dzień Czekolady

Cześć!!

Zajrzałam dzisiaj do internetu by poszperać w ciekawostkach i odkryłam że,dzisiaj jest  światowy dzień czekolady.
Bardzo miły i przyjemny dzień i bardzo się cieszę że,jest taki dzień bo chyba jak wszyscy uwielbiam czekoladę pod każdą postacią.
Więc jak zwykle poszperałam w internecie i znalazłam kilka wierszów o czekoladzie.




Cóż to jest ta czekolada,
Jej się oprzeć nie wypada,
Wszystkie plusy jej dotyczą,
Ona kusi nas słodyczą.

Gdy jem czekoladę ,jeszcze proszę, 
Czekolada to same rozkosze,
Ona w sklepie pachnie z daleka 
I kusi zaraz łakomego człowieka,

Tak się co dzień dobrze składa,
Kolor , co ma czekolada,
Kto nie jest od słońca z dala,
Na czekoladowo się opala.

Chciałabym , żeby były wykłady,
Co może być z czekolady,
Może książki i zeszyty,
Pozyskałyby czekoladowe zaszczyty.

Kiedy wstaje, czy spać się kładę, 
Mam na myśli czekoladę,
I na czekoladowym przykładzie ,
Słodko śnię o czekoladzie.


A kiedy ci smutno i źle na duszy,lub gdy wrócisz z ciężkiej podróży.
I nagle czegoś ci brak nie wiesz czego ja ci powiem ot tak,sięgnij po czekoladę kolego.
Wtedy smutki pójdą w kąt i zrozumiesz że,to był głupi błąd.
Czekolada wartość twą podniesie,pocieszy podniebienie i w miły nastrój uniesie.


Mleczna wspaniała! Biała najlepsza, czarna smakowita
Zawsze z otwartymi ramionami mnie wita!
W mych ustach się rozpływa,
gorycz i niesmak cały wymywa.
O wiele słodsze dzięki niej życie,
Pokochać czekoladę, na pewno zdążycie!



Potrzebuję czekolady
zjeść ją muszę, nie ma rady!
Gdy rozpłynie mi się w ustach,
słodka będzie to rozpusta...

Z orzechami, z bakaliami,
kokosowymi wiórkami,
zwykła mleczna, gorzka, biała
dla mnie każda jest wspaniała!

Smak ten tak rozpieszcza mnie,
a więc bardzo dziś jej chcę!
Moja słabość, grzeszna wada -
pyszna, pyszna czekolada...

Życzę wam w tym dzisiejszym dniu dużo słodkości i przyjemnego dnia.

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście