Koncertowo

Cześć!!

Wczoraj u nas odbyły się powiatowe dożynki,na które wybrałam się ze znajomymi i rodzeństwem.
W sumie nie planowałam iść ale,tak wyszło że,jednak się zdecydowałam.
I dobrze bo są z tego plusy.
Był koncert Etny choć śpiewa disco polo to była niesamowita zabawa.
Wszyscy młodzi i starzy świetnie się bawili i śpiewali każdą piosenkę.
A ja jak zwykle nie podarowałam i musiałam zrobić sobie z nią zdjęcie.

Zobaczyć Etnę na żywo zawsze było moim marzeniem,choć miałam obawy że,nie zdążę na jej koncert bo kuzynka się ociągała ale,akurat pojawiłam się w odpowiednim momencie.
Niesamowity koncert,
a muzykę disco polo uwielbiam i tego się nie wstydzę.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście